Terms and Conditions

  1. To avoid damages, we do not recommend glassware, plants and fragile items to be included in the home delivery
  2. Adds one- on the same day will be allowed and delivery applies to only IKEA items.
  3. Home delivery applies only to box items ie, flat packs, cartons bulky items. Fragile and loose items will not be accepted and customers are requested to bring those items home
  4. All loose items can be self-packed into boxes that we can supply for you and we do not take responsible of those items. HD will not be responsible for quantity, content and damage in Self-packed items in the box.
  5. Home delivery will not undertake shifting, electrical, modifications except for assembly, drilling or services spelt out in the service schedule.
  6. Delivery times may be varying due to weather, traffic or any unforeseen circumstance. The company shall not be held liable or any delay or inconvenience caused.
  7. Home delivery shall not be held liable for any damages, loss or injury howsoever caused during or after the installation (assemble/ drilling) of the furniture/ fixtures. Customers are to advice to guide the home delivery of the concealed piping layout.
  8. If you want to add assembly after delivered it has additional 500 THB for transportation and assembly additional charge.
  9. Customers are to sign on the seal tape to ensure no tampering of contents. For items which are unable to fit into lifts/ building, an additional charge will be imposed for carrying the furniture up.
  10. Add-ons on the same day will be allowed and delivery applies to only Ikea items.
  11. Delivery times may vary due to rain, traffic or any unforeseen circumstances. The company shall not be held liable for any delay or inconvenience caused.
  12. Admin Fee of THB 200 levied for any change/cancellation to delivery. However, a fee of THB 400 levied for change/cancellation made less than 1 day from the date of delivery
  13. สินค้าจำพวกแก้ว, จาน, กระจก, กระเบื้อง หรือสินค้าที่สามารถแตกหักได้ง่าย ที่ไม่ได้บรรจุอยู่แพ็คเกจที่แข็งแรงเพียงพอ ทางบริษัทสามารถขนส่งให้ได้ แต่ลูกค้าจะต้องใช้บริการห่อสินค้ากับทางบริษัท โดยมีค่าบริการเริ่มต้นที่ 150 บาท แต่ทั้งนี้ทั้งนั้นทางบริษัทไม่รับประกันในความเสียหายใดๆ ที่จะเกิดขึ้น
  14. บริษัทขอปฏิเสธการให้บริการจัดส่งสินค้าจำพวกต้นไม้ของจริงทุกชนิด
  15. ในการจัดส่งสินค้าทางบริษัทบริการยกสินค้าขึ้นอาคารให้ฟรีถึง แค่ชั้น 3 โดยชั้นลอยถือเป็น 1 ชั้น (ในกรณีที่อาคารไม่มีลิฟต์ให้ใช้ขนของ) ซึ่งหากลูกค้ามีความประสงค์ต้องการให้ทีมช่างยกสินค้าขึ้นไปยังชั้นที่ ลูกค้าต้องการจะมีการคิดค่าบริการเพิ่ม 90 บาท/ชั้น/ชั้น
  16. สินค้าประเภท Asis ที่ลูกค้าต้องการจัดส่ง มีเงื่อนไขการใช้บริการดังนี้
    • ทางลูกค้าจะต้องใช้บริการห่อสินค้ากับทางบริษัท โดยมีค่าบริการเริ่มต้นที่ 150 บาท และทางบริษัทจะจัดส่งให้แค่ชั้นล่างเท่านั้น ซึ่งสินค้าประเภท Asis นี้บริษัทไม่รับประกันความเสียหายอันเกิดจากขนส่งหรือประกอบใดๆ ทั้งสิ้น แต่บริษัทจะพยายามรักษาสภาพสินค้าให้ดีที่สุด
    • บริษัทจะให้บริการยกสินค้า Asis ในกรณีที่ลูกค้าถอดสินค้าและจ้างบริษัทขนส่งพร้อมประกอบ โดยบริษัทจะคิดค่าบริการประกอบ 7% จากราคาเต็มของสินค้า