- To avoid damages, we do not recommend glassware, plants and fragile items to be included in the home delivery
- Adds one- on the same day will be allowed and delivery applies to only IKEA items.
- Home delivery applies only to box items ie, flat packs, cartons bulky items. Fragile and loose items will not be accepted and customers are requested to bring those items home
- All loose items can be self-packed into boxes that we can supply for you and we do not take responsible of those items. HD will not be responsible for quantity, content and damage in Self-packed items in the box.
- Home delivery will not undertake shifting, electrical, modifications except for assembly, drilling or services spelt out in the service schedule.
- Delivery times may be varying due to weather, traffic or any unforeseen circumstance. The company shall not be held liable or any delay or inconvenience caused.
- Home delivery shall not be held liable for any damages, loss or injury howsoever caused during or after the installation (assemble/ drilling) of the furniture/ fixtures. Customers are to advice to guide the home delivery of the concealed piping layout.
- If you want to add assembly after delivered it has additional 500 THB for transportation and assembly additional charge.
- Customers are to sign on the seal tape to ensure no tampering of contents. For items which are unable to fit into lifts/ building, an additional charge will be imposed for carrying the furniture up.
- Add-ons on the same day will be allowed and delivery applies to only Ikea items.
- Delivery times may vary due to rain, traffic or any unforeseen circumstances. The company shall not be held liable for any delay or inconvenience caused.
- Admin Fee of THB 200 levied for any change/cancellation to delivery. However, a fee of THB 400 levied for change/cancellation made less than 1 day from the date of delivery
- สินค้าจำพวกแก้ว, จาน, กระจก, กระเบื้อง หรือสินค้าที่สามารถแตกหักได้ง่าย ที่ไม่ได้บรรจุอยู่แพ็คเกจที่แข็งแรงเพียงพอ ทางบริษัทสามารถขนส่งให้ได้ แต่ลูกค้าจะต้องใช้บริการห่อสินค้ากับทางบริษัท โดยมีค่าบริการเริ่มต้นที่ 150 บาท แต่ทั้งนี้ทั้งนั้นทางบริษัทไม่รับประกันในความเสียหายใดๆ ที่จะเกิดขึ้น
- บริษัทขอปฏิเสธการให้บริการจัดส่งสินค้าจำพวกต้นไม้ของจริงทุกชนิด
- ในการจัดส่งสินค้าทางบริษัทบริการยกสินค้าขึ้นอาคารให้ฟรีถึง แค่ชั้น 3 โดยชั้นลอยถือเป็น 1 ชั้น (ในกรณีที่อาคารไม่มีลิฟต์ให้ใช้ขนของ) ซึ่งหากลูกค้ามีความประสงค์ต้องการให้ทีมช่างยกสินค้าขึ้นไปยังชั้นที่ ลูกค้าต้องการจะมีการคิดค่าบริการเพิ่ม 90 บาท/ชั้น/ชั้น
- สินค้าประเภท Asis ที่ลูกค้าต้องการจัดส่ง มีเงื่อนไขการใช้บริการดังนี้
- ทางลูกค้าจะต้องใช้บริการห่อสินค้ากับทางบริษัท โดยมีค่าบริการเริ่มต้นที่ 150 บาท และทางบริษัทจะจัดส่งให้แค่ชั้นล่างเท่านั้น ซึ่งสินค้าประเภท Asis นี้บริษัทไม่รับประกันความเสียหายอันเกิดจากขนส่งหรือประกอบใดๆ ทั้งสิ้น แต่บริษัทจะพยายามรักษาสภาพสินค้าให้ดีที่สุด
- บริษัทจะให้บริการยกสินค้า Asis ในกรณีที่ลูกค้าถอดสินค้าและจ้างบริษัทขนส่งพร้อมประกอบ โดยบริษัทจะคิดค่าบริการประกอบ 7% จากราคาเต็มของสินค้า